Göteborg

Zaga har åkt ner till Göteborg över helgen för att hälsa på min bror och hans familj. Har fått rapport om att resan ner gått bra, inga problem alls! Gick även bra att träffa min brorsdotter på 2 år :) Hoppas de får en trevlig helg! Själv är jag kvar i Köping pga att jag ska gå en kurs inom jobbet. Får åka till GBG en annan gång.

Fick ett trevligt samtal från matten till Beda. Hon meddelade att de fortfarande är väldigt nöjda med Beda, att hon är det bästa som hänt dem! Väldigt roligt och värmande att få höra, blir så stolt! :D

Håller på och planerar in en valpträff i slutet på oktober, hoppas så många som möjligt kan komma! :)






Kommentarer
Postat av: Tessan

Sv: Jaha då har han i generna att vara en snackpåse;)

2010-09-25 @ 08:45:00
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Tessan

Sv: va roligt att du tycker :) Due... det är en riktigt badglad jäkel till hund du har avlat fram hahaha! Stå i duschen är det bästa som finns, och det har jag aldrig varit med om att en hund tyckt förut:) haha

2010-09-25 @ 22:06:16
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0