Promenad

Idag har vi gått en liten skogspromenad med grannen och Zigne. Så det var mamma Elza och döttrarna Zaga och Zigne och så min dalmatinertik Azti så det var full rulle och massa massa bus under promenaden. Lägger upp lite blandade bilder från promenaden. Förresten, vägde Zaga för någon dag sedan...14 kg! Stor dam det :P Och syster Zigne stoltserar med 12 kg.

Zaga har inte riktigt kontroll på sin kropp och stackars Zigne hamnar under :)

Zaga och Zigne

Mamma Elza gillar att leka med sina döttrar

Söta Zigne

Azti i full fart :)

Zaga :)

Azti :)

Elza :)

Zigne - som är otroligt lik sin mamma!

Zaga

Zaga är trött

Avslutar med fina mamma Elza :)

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka underbara bilder! Roligt att få följa syrrorna och även se bilder på otroligt fina Mamman.

2010-10-05 @ 09:13:29
Postat av: Josefine

Hej!
Hittade din blogg när jag sökte på golden retriever blandras på Google, bland bildena. Jag ska om några år skaffa hund & har varit väldigt sugen på en golden, samtidigt som det lutar mer åt en golden blandras! Blev väldigt nyfiken på dina två hundar som jag sett på bilderna, Elza & Zigne. Vad är det för raser? :)
Lämnar min email adress här så kanske du kan mejla ett svar till mig om du ser den här kommentaren!

Med vänlig hälsning,
Josefine
[email protected]

2013-04-14 @ 23:57:05
Postat av: Maria

Jag skulle också vilja veta vad det är för ras.

Svar: Hej!Det är en blandning mellan golden retriever, schäfer och flatcoated retriever. Största delen golden, de andra ligger bara smått i bakgrunden. :)
Zaga

2013-07-15 @ 12:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0