Ida (f.d agnes)

I tisdags hämtade jag tillbaka lilla Ida då hennes nya ägare tyvärr inte kunde behålla henne. Men ingen fara på taket eftersom jag har en kompis/kollega som varit förtjust i Ida (f.d Agnes) sedan hon bodde hos mig. Men när valparna var lev.klara kände hon att det inte passade med hund just då men nu har situationen ändras och därför kommer Ida flytta till henne i helgen :) Kommer bli superbra! För då får jag träffa även henne ofta :D

Men sedan tisdagskväll har alltså Ida bott hos mig, fast nu kallar jag henne Agnes igen :P Hon lystrade inte på Ida utan Agnes funkar bättre :) Och hon är helt underbar! Så väldigt lättlärd och följsam, känns som om inget är svårt! Hon kommer bli en kanonhund! Nästan så att jag skulle vilja behålla henne själv :D

 

Svårt att motstå denna söta blick!:)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Oj va lik Helmer! Dock inte nosen då Helmers har blivit jätte ljus nu sista veckorna:)

2010-10-19 @ 20:07:20
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0